Unilabs Gedragsregels | Unilabs Nederland Skip to main content

AFSPRAAK VOOR MEDISCHE DIAGNOSTIEK?

Onze medewerkers staan voor u klaar 

Bezoekt u binnenkort een van onze locaties? Dan staan onze medewerkers graag voor u klaar. Op deze pagina leest u hoe u zich het beste kunt voorbereiden op uw bezoek. En leest u meer over onze huis- en gedragsregels. Zo zorgen we er samen voor dat uw bezoek zo prettig mogelijk verloopt. 

Goed voorbereid op bezoek

  1. Neem uw identiteitsbewijs mee
    Zonder een geldig identiteitsbewijs (ID, rijbewijs of paspoort) kan u niet worden geholpen
     
  2. Neem plaats in de daarvoor bestemde wachtruimte    
    Zodra u aan de beurt bent, wordt u door een van onze medewerkers uitgenodigd in de behandelkamer 
     
  3. Doe uw jas alvast uit bij binnenkomst  
    Zo kunt u gelijk geholpen worden wanneer u aan de beurt bent
     
  4. Houd uw papieren- of digitale aanvraagformulier bij de hand
    Deze heeft u ontvangen van uw zorgverlener

Huis- en gedragsregels

  • Wij verwachten van onze medewerkers dat ze u met respect behandelen. Dit verwachten wij andersom ook van u, wanneer u een van onze locaties bezoekt. Daarom gelden op onze locaties een aantal huis- en gedragsregels:
  • Voor of tijdens de bloedafname is roken en het gebruik van alcohol en drugs verboden (zowel thuis als op de poli)  
  • Het is niet toegestaan om huisdieren mee te nemen naar onze locaties, in verband met mogelijke infectieziekten  
  • Het is niet toegestaan om zonder toestemming onze medewerkers of bezoekers te filmen of fotograferen. Bij Unilabs hechten we veel waarde aan uw privacy en die van anderen  
  • Alle vormen van fysiek geweld, verbaal geweld, intimidatie, seksuele intimidatie, discriminatie of stalking zijn niet toegestaan  
  • Alle vormen van vernieling of diefstal zijn niet toegestaan
  • Het meenemen van gevaarlijke voorwerpen (zoals wapens) is verboden 

Maatregelen

In het onwaarschijnlijke geval van een overtreding van onze huis- en gedragsregels, zijn wij genoodzaakt om maatregelen te treffen. Dit gebeurt in overleg met de betrokken zorgverlener. Wat kan leiden tot een waarschuwing, ontzeggen van niet-acute dienstverlening, ontzegging van de toegang tot de prikpost of aangifte bij de politie. 

In alle gevallen worden de gemaakte kosten verhaald op de overtreder. 

Uw ervaring delen? 

Heeft u een onprettige of onveilige ervaring gehad en wilt u een klacht indienen? Dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht in te dienen via: unilabs.nl/contact.

Hartelijk dank voor uw begrip

Welkom op de Unilabs NL website

Doorgaan naar de homepage

OF: Selecteer een Unilabs website per land uit de onderstaande lijst